Tuesday, July 5, 2011

RE '10/11

Aku secara x sengaja terbaca iklan MPP 2010/2011 mencari rakan exco baru, tiba2 mcm terdetik dalam hati ini utk mencuba berada dalam organisasi mpp..huhu…matlamat utama aku adalah nak belajar mcm mana nak organize sesuatu program dibwh HEP USIM n mcm mana procedure2 kalau nk buat pape event kat USIM..bagi aku 'EXPERIENCE' sgt penting kalau kita hendak menjadi org berjaya..so, aku try ajak skali tirah & 'geng' (k.da, k.na, k.tim, cah, k.su, mai, nana, qilah) ) utk join ramai2..hehe..kalau ade kwn leh la buat kerja same2..aku n tirah decide nk pilih sbg rkn exco sukan sbb minat kami kearah sukan..kalau pk2 pum mcm exco sukan ni mcm x de la bz sgt..hehe..tp 'macam' je la..

Pada suatu hari, kami semua perlu dtg tuk intebiu dlm bilik MPP…seingat aku dari pg smpai mlm kitorang ade kelas, so mula2 kitorg decide da x nak pergi intebiu tersebut…tp takdir nak jgk kitrg jadi RE (rkn exco), kelas mlm dibatalkan sbb ape pom da x ingat da…pada malam tu la kitorang yg plg kalut kot nk pegi intebiu tu, masa decide nk pegi intebiu tu da pukul 10mlm da, bas pom da x de…kalut nak mncari transport sbb ktrg ramai..nasib la k.ijat dtg mlm tu kat akasia..so leh la pnjm kete dia..mlm tu tirah yg bwk kete n sampai da kul 10 lebih..sesi intebiu pum mcm da nak tamat..tp nsb baik ade jgk exco mpp tu kwn kitorang…kitorang berlima kene intebiu sekali sbb da lewat sgt da..hehe…


sesi interview beramai2..huhu


Kitorang selesai intebiu dlm pukul 11 lebih…semua telah selesai…huhu..selang beberapa hari kitorang dpt tahu yg ktrg terpilih sbb ramai x dtg intebiu pom…pada sebelah malam ada sesi suai kenal exco masing2…aku,tirah & qilah jd RE sukan dpt exco plg bez lg sempoi..hehe..shah joe & azly azqiel..huhu….nantikan memori ber'program' sbg RE..-bersambung-

No comments:

Post a Comment